Sok országban felismerték már, hogy vicces, kreatív kampányokkal komoly tábor érhető el, legyen szó akár az újraélesztés propagálásáról. Ma már tényleg elég egyszerűek a laikusoknak szóló ajánlások, de - érthető módon - még ma is sokan nincsenek tisztában mikor és hogyan is kéne újraéleszteni, mindemellett pedig talán még többen félnek is cselekedni. Pont ezért jó az itt is látható kampány. Egyrészt egyértelmű, rövid, pár pontba összeszedett utasításokat tanít meg, másrészt azt sulykolja, hogy tedd, mert így is többet segítesz, mint ha meg sem mozdulsz.

Ezt a beteg videót a kanadai Heart & STROKE Foundation készítette, egy amolyan Halloweeni külön kiadás. Fontos infók és csattanó a végén. Az alapítvány egyébként egy CPR rekordra is készül, a hozzá felépített honlap se utolsó.

Volt már hasonló Vinnie Jones tolmácsolásában, de Ken Jeong (és még páran) is megmondta, hogy elég gyorsan és keményen nyomni.

   

süti beállítások módosítása