A minap kitettem a blogra egy képet, melyen mindenkit arra buzdítok: mesélje el történetét, melyben mentőkről van szó, legyen szakmabeli, vagy sem. Az első meg is érkezett, melyben Kristóf röviden leírja miért is szeretne mentő lenni. A történet szerintem csupán egy a sok közül, úgyhogy itt az idő mindenkinek, hogy elmondja pl. ő miért választotta ezt a hivatást! Köszönjük az elsőt!

Sziasztok!

2005-ben egy balesetben többszörös medencetörést szenvedtem. Nagyon sokat köszönhetek az akkor rajtam segítő mentősöknek. Gyors és szakszerű ellátásukért rengeteg köszönettel tartozom. Akkor rájöttem, hogy ez az egyik legcsodálatosabb hivatás és én sem választhatok mást. Jelenleg mentőtiszt hallgató vagyok, és remélem, hogy hamarosan én is magaménak érezhetem hivatásukat. Köszönöm a segítséget, a törődést, az útmutatást. Üdvözlettel:

M. Kristóf

 Ha tetszett a történet, írd meg Te is a sajátodat, hadd olvassa más is!

süti beállítások módosítása